Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç ve beraberindeki Yeşilay yöneticileri


Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç ve beraberindeki Yeşilay yöneticileri, “Yeşilay Sağlıklı Yaşam Ligi Ödül Töreni” kapsamında gerçekleştirdikleri Afyonkarahisar ziyaretinde, Vali Dr. Naci Aktaş’ı makamında ziyaret ederek önemli görüşmelerde bulundu.
Yeşilay heyeti, Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş ile gerçekleştirdiği görüşmede, toplumda sağlıklı yaşam bilincinin artırılması ve gençlerin zararlı alışkanlıklardan korunması adına yürütülebilecek projeler üzerine fikir alışverişinde bulundu. Görüşmenin, Yeşilay’ın yereldeki etkisini artıracak iş birlikleri için zemin hazırladığı belirtildi.
Yeşilay ekibi, Afyonkarahisar’da gerçekleştirilecek olan “Yeşilay Sağlıklı Yaşam Ligi Ödül Töreni” öncesinde, hem yerel yöneticilerle hem de toplum temsilcileriyle bir araya gelerek, etkinliğin hazırlık aşamaları ve içeriği hakkında bilgi verdi. Törenin, sağlıklı yaşam alışkanlıklarını teşvik etmek amacıyla düzenlendiği ve geniş bir katılımla gerçekleştirilmesinin hedeflendiği ifade edildi.
Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, ziyarette yaptığı açıklamada, Yeşilay’ın misyonunun toplumun her kesiminde sağlıklı yaşam bilincini artırmak olduğunu vurguladı. Dinç, bu tür ziyaretlerin ve etkinliklerin, Yeşilay’ın gelecekteki hedeflerine ulaşması için önemli adımlar olduğunu belirtti.





















Afyonda Bugün; Afyon Haber, Afyon Son Dakika ve Afyon Haberleri başta olmak üzere Afyonkarahisar'daki güncel gelişmeleri anlık olarak takip edebileceğiniz yerel haber sitesidir.