SON DAKİKA
--:--:--

“Güvenli Parklar” projesiyle parklara güvenlik kameraları yerleştiriliyor

Gündeme gelen son gelişmelere göre, Konyaaltı Belediyesi, ilçe genelinde yer alan bütün parklara güvenlik kamerası yerleştirme çalışmalarını sürdürüyor. Konyaaltı Belediyesi, ilçe genelinde yer alan bütün parklara güvenlik kamerası yerleştirme çalışmalarını sürdürüyor. Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan’ın öncülüğünde yürütülen ‘Güvenli Parklar’ projesi kapsamında, ilçede bulunan parklar 24 saat izlenebilir hale getiriliyor.  . Konuyla İlgili Önemli Detaylar…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
“Güvenli Parklar” projesiyle parklara güvenlik kameraları yerleştiriliyor

Gündeme gelen son gelişmelere göre, Konyaaltı Belediyesi, ilçe genelinde yer alan bütün parklara güvenlik kamerası yerleştirme çalışmalarını sürdürüyor.

Konyaaltı Belediyesi, ilçe genelinde yer alan bütün parklara güvenlik kamerası yerleştirme çalışmalarını sürdürüyor. Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan’ın öncülüğünde yürütülen ‘Güvenli Parklar’ projesi kapsamında, ilçede bulunan parklar 24 saat izlenebilir hale getiriliyor.  .

Konuyla İlgili Önemli Detaylar

Parkların tek başına çocukların oyun oynadığı alanlar değil, aynı zamanda mahalle kültürünü güçlendiren, ailelerin bir araya geldiği hayati sosyal yaşam alanları olduğuna dikkat çeken Başkan Kotan, şunları kayetti:

Son Durum ve Beklentiler

“Vatandaşlarımızın ortak kullanımında olan parklarımızın daha güvenli hale gelmesi bizim önceliklerimiz arasında yer alıyor. Başta çocuklarımızın güvenli, huzurlu ve sağlıklı ortamlarda vakit geçirebilmesi için ilçe genelindeki parklarımızda güvenlik kamerası çalışmalarımızı sürdürüyoruz” ifade etti. Başkan Kotan, “Konyaaltı’nda yaşayan her vatandaşımızın kamusal alanları gönül rahatlığıyla kullanabilmesini istiyoruz. Parklarımızda gerçekleştirdiğimiz bu sistem, hem çocuklarımızın korunmasına katkı sağlayacak hem de ailelerimizin içini rahatlatacak. İlçemizin dört bir yanında bu çalışmaları etap etap sürdürmeye devam edeceğiz.”.

Güvenli Parklar projesi kapsamında Sarısu Mahallesi’nde bulunan Seyit Onbaşı Parkı’na güvenlik kameraları takıldı. Parkta hayata geçirilen uygulamadan memnuniyet duyduklarını belirten Sarısu Mahalle Muhtarı Zeki Ergin, “Öncelikle Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan’a, parkımızın ve çocuklarımızın güvenliği için takılan kamera dolayısıyla mahallem ve şahsım adına çok teşekkür ediyorum. Çocuklarımızın ve vatandaşlarımızın güvenliği için çok güzel bir platform ortaya çıktı.” ifadelerini kullandı.

Gelişmelerin yakından takip edileceği belirtiliyor.

Benzer Haberler
Manisa’da üreticilere İşte o inanılmaz sayı: $0
Manisa’da üreticilere İşte o inanılmaz sayı: $0
Bursa Osmangazi’de çocuk olimpiyatları nefes kesti
Bursa Osmangazi’de çocuk olimpiyatları nefes kesti
İzmir’de engeller dostluk ve dayanışmayla aşıldı
İzmir’de engeller dostluk ve dayanışmayla aşıldı
Denizli Güney’de yeni yaşam merkezinin temeli atıldı
Denizli Güney’de yeni yaşam merkezinin temeli atıldı
Bursa Büyükşehir’den Osmangazi Altınova mahalle parkına yenileme
Bursa Büyükşehir’den Osmangazi Altınova mahalle parkına yenileme
Ulaşım 19 Mayıs’ta ücretsiz olacak: Manisa’da carpici gelisme
Ulaşım 19 Mayıs’ta ücretsiz olacak: Manisa’da carpici gelisme
Haberin Doğru Adresi
    Afyonda Bugün

    Afyonda Bugün; Afyon Haber, Afyon Son Dakika ve Afyon Haberleri başta olmak üzere Afyonkarahisar'daki güncel gelişmeleri anlık olarak takip edebileceğiniz yerel haber sitesidir.

    2016 Afyonda Bugün © Tüm hakları saklıdır. Afyonda Bugün